Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Simeon Seaborn - 24 mars 2011 08:36

Har man en blogg, vill man att någon läser den. Jag vill det i alla fall. Ibland tittar jag på statistiken och ser att antal läsare en viss dag är noll. Det känns inte bra, minst sagt. Visst, ensam är stark, men... O andra sida, vad gör jag för att få min blogg intressant? Först och främst måste jag lägga ner i den mina tankar. Sedan måste dessa väcka en känsla i läsaren, angenem känsla är bäst. Jag hoppas inte väcka oangenema känslor, men man vet aldrig.

Jag har några trogna läsare, kanske sju i antalet. Du finns med naturligtvis, och du finns med, och du och du och du och du och säkert även du. Jag vet inte vem är det som läser min blogg. Det är spännande, det lovar jag. Du, bästa läsaren har en stor fördel: dina kommentarer läser jag alltid, även om jag har valt att granska kommentarerna före publicering.


Jag hoppas att du tycker om denna musikstycke

Presentation


simeonseaborn.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards