Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Simeon Seaborn - 23 januari 2010 14:58

Med "Facebook" håller jag en trevlig kontakt med mina italienska släktningar (de flesta yngre män och kvinnor) som vågar eller kan eller har funnit nöjet att titta på en dataskärm och trycka på ett tangentbord. Det är väl ingen konst! Eller hur? Jaaaa...! Trots att det är så enkelt, har det blivit en "klass"- skillnad. Ungdomarnas föräldrar håller si bort från nätet. De hittar på tusen anledningar till det. En av de verkliga anledningar är att sällan en familj har tänkt sig förse sig med flera datorer och det är ungdomarna som tar beslag på datorn hemma. Med dagens trådlösa modem och en mindre investering skulle föräldrarna kunna finna nöjet i att blogga, chatta, konsultera Wikipedia, följa de missade nyheter på olika TV kanaler, skriva e-mail, lagra foto, lagra adresser, recept, sånger, musik, ja... säg det som man inte kan göra med en dator.

Vad ville jag säga från början...? Jag håller på att breda ut mitt koncept..

Ja, vissa inlägg av mina ungdomar är rätt bra, som följande med titeln "Jag behöver en festmö" !!!!


Presentation


simeonseaborn.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards